Haffa haffa ;-)

Tog en fet promenad m en kompis idag på kvällen. Snakkade om allt som hänt den senaste tiden,så jävla mkt har hänt på bara några månader. Helt fukking otroligt!!!
Vi snakkade om gamla minnen och gamla "killkompisar".. vi måste skaffa nya kontakter. Så denna helg kommer spenderas till max..
Go back in time och ta fram dom gamla ragg replikerna hahaha driver. Hörde att jag hade lätt för o haffa killar hahaha men efter jag träffat en viss person så hade jag lugnat ner mig lite :P
Nä men ärligt förut de va gaalet haffa som galningar o nu de enda vi göra e dricker oss fulla innan vi kommer in på stället. Vad är det för ngt?!
Så i helgen kommer vi haffa haffa ;-) vi garva ihjäl oss när vi sa så!!! hahahaha såå sköna vi e !!!

Dedikerar eller hur fan nu man skriver DENNA LÅT TILL OSS !!   :D
piiizzz







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0