Maaan, han e känslig!

Orka lacka när man säger att killen har tråkig humor :S
Jag sa det till S idag o han tog åt sig fett mkt sen dess har han inte hört av sig  hahahahah orka lixom ;S

" Nu är det min tur o inte orka" De sa han för nån dag sen när jag fråga om vi skulle hitta på ngt i veckan.. jag ba´ eeehh fel svar. Blocka på msn n peace out hahaha nä men killen e fett barnslig. Jag har sagt det ett par gånger innan när jag inte pallat träffa honom o sen lekar han svår o "tar mina ord" hahahahah :-)
Hitta på EGNA ursäkter!!    ;-) För PALLA o ORKA är MINA Ord när jag inte pallar träffa dig!!

Lacka in nu när du läser detta hahahah lööv u ändå


Piiiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0