Min och Azad´s konversation på MSN !!

>--Azad-->> säger:

va göru?

Jag säger:

läser andras bloggg

Jag säger:

har d blogg

>--Azad-->> säger:

haha skojaru

>--Azad-->> säger:

jag e inte emo

>--Azad-->> säger:

va ska jag me blogg till

Jag säger:

man behöver inte va eeeemooo för att skriva blogg

>--Azad-->> säger:

jooo

Jag säger:

måste bara skriva de du sa

Jag säger:

hahah

Jag  säger:

på min blogg menar ajg

>--Azad-->> säger:

hahaha sluta fan

>--Azad-->> säger:

skriv en till grej

Jag  säger:

nej jag ska

>--Azad-->> säger:

antingen är man emo

>--Azad-->> säger:

eller så vill man ha uppmärksamhet

>--Azad-->> säger:

eller så tror man jorden kretsar kring en



:-)  HAHAHAHHAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0