Msn del 2 hahahaha

Jag säger:

har d läst klart eller

>--Azad-->> säger:

ska jag läsa hela din blogg

>--Azad-->> säger:

såg lite av d där med tila teqila snubben

>--Azad-->> säger:

vet du att tila teqila serien är uppjord

>--Azad-->> säger:

allt d där e skådespeleri

Jag säger:

jag vet de e e ändå kul o kolla

Jag säger:

jag älskar bo

Jag säger:

hhaha han fick käcken delad på två

Jag säger:

stakkan

>--Azad-->> säger:

haha men d e inte riktigt

Jag säger:

hahah nej hon e största horan juu

Jag säger:

hahah

>--Azad-->> säger:

jag vet

>--Azad-->> säger:

såg du när dom fick käka grisfitta

Jag säger:

jaa skit äckligt

>--Azad-->> säger:

haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0