Uppdatation in da nation

Kanske dax att uppdatera lite. Har helt ärligt haft datorn avständ i 3 dagar typ har int ens pallat att sätta på den.
I fredags var det sjuuuukt roligt. Vi träffade många trevliga killar på stallet vilket var mkt bra hahah. Jag själv fastnade själv för en. När jag skulle köra min moves o börja prata m honom (då kl redan var mkt o dax att dra hem) så var det han som började prata med mig. Jag ba ööhh :S
Han kom fram från ingenstans o fråga om jag kunde lära honom o dansa. Jag tänkte för mig själv ska jag va troppig o leka svår eller ska ja bara börja snakka med honom . Mitt svar blev: ööh du e på västa raggeton stället o du kan inte dansa?!:S hahah sen han ba´ nej jag ville bara börja prata med dig, du har så vackra ögon hahah :P jag tackade o log.
O mitt i allt så kom N som ville dra. Jag ba´nej inte nu . Jag sa till honom att jag skulle dra o så frågade han om jag hade mobil :S hahah han hade sett att jag gick runt m mobilen i handen men ändå var han tvungen att fråga om jag hade mobil. Jag svarade: ja, det har jag. Sen sa han, ge mig ditt nr. a visst blev mitt svar då ha var gryyymt sööt ;). Vi bytte nr o jag gick därifrån. 10 minuter senare satt jag på t-banan o drev m dom andra och I langar en kommentar.. killen du haffa ikväll (jag ba´vilken av dom alla hahaha), jag känner honom vi gick samma väktarutbilning jag ba´ooh noooo sen mitt i allt får jag ett sms från honom... jag ba´ooh shiit helt på sådär hahaha... 
Sen i fredags kväll kl 04.00 har vi haft kontakt o snakkat i tel nästan varje dah. naaaw :D  Love is in the air hahahah :D

Han e allt du inte var!!! dax o move on faktis!!
Piiiz ska messa J nu hahaha sajk :P


Kommentarer
Postat av: danne

ok du går runt o haffar o jag sitter hemma o väntar på dig:( haha sajk

2008-12-18 @ 22:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0