Är man oemotståndlig så är man!

Vaknade tidigt av ett sms från ja ni vem vet.
Detta var han för nån vecka sen

A: Du verkar inte bry dig om mig :(
Jag: JOOOOO, det klart jag gör hahaha men är så upptagen bara. Busy woman u know!
A: Nej, du hör ALDRIG av dig! Det är bara jag som gör det!
Jag: aja, pallar inte ta den konversationen med dig.
A: Så att du vet så TÄNKER jag inte HUNDA efter sig.
Jag: Okey, du gör som du vill! (som att jag bryr mig, daaahh)


En timma senare. 
A skickar sms och det står.

A: Love U, vad gör du?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... OKEY OCH DU SKULLE INTE HÖRA AV DIG OCH MINDRE HUNDA EFTER MIG!

Idjuuuut allstå.. men vem fan TYCKER inte OM UPPMÄRKSAMHET?!

Me LOVES IT !

Aja, plikten kallar! Frukost next   :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0