Lite om mig :-)

Snodde denna lista från ett annat blogg hehe tyckte att den var lite rolig :P fast fett lång.

JAG ÄR:

BLYG: jo fast dt beror på situationen
SMART: javisst!
LÅNGSAM: Nej tack!
STRESSAD: ja, oftast
TÅLMODIG: nja ibland
DJUP: jo ibland med för mycket dricka hehe
ÖPPEN: tyvärr
ÄRLIG: JA !
POSITIV: Absolut

ROLIG: ja självklart
ANSVARFULL: ja mycket


JAG HAR:

SVIKIT EN KOMPIS: nej tror inte det iaf
FÖRLORAT EN VÄN: ja :(
SAGT ATT JAG ÄLSKAR EN KOMPIS: nej
SOVIT MED EN KILLKOMPIS: nej
SOVIT MED EN TJEJKOMPIS: om syster min räknas , så ja
PUSSAT EN AV SAMMA KÖN: nej
SALGIT EN KOMPIS: ja
BERÄTTAT EN HEMLIGHET: ja
HAFT STADIG FÖRHÅLLANDEN: nej
KROSSAT NÅGONS HJÄRTA: nej , hehe jo :(
GETT NÅGON MITT HJÄRTA: nej
PLAYAT NÅGON: jo kasnke :P
SAGT ATT JAG ÄLSKAR NÅGON OCH MENAT DET: nej
SAGT ATT JAG ÄLSKAR NÅGON , DJUPT: nej
OPERERAT MIG: nej
SJUNIG I DUSCHEN: JA haha
FOBI FÖR NÅGOT: Cellskräck uuuusch
SETT NÅGON DÖ: ja :( :(
VARIT PÅ BEGRAVNING: ja :( :(
SAGT ATT JAG HATAR NÅGON: Ja



Orkade inte ta med hela horlistan dock, tyckte att det fick räcka hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0