Sötaste "S"


Njaa gulligaste sms ever, fick den av S idag. Fixade hela min dag hehe
Så här löd han sms!

S:Vill du ses?
Jag: Kan inte är inte hemma hjälper min bror med ngt. fast jag inte gjorde de. Pallade inte gå ut, (taskigt jag vet :-()
S: Jaha, vad synd annars hade vi kunnat hitta på ngt, gå på bio eller så.
Jag: Ja, jag vet. Trist att jag inte kan! :p
S: Ja, verkligen. Måste träffa dig. Saknar dig massor!!
Jag: Ok, du gör mig generad!!! HAHAHAHAHA och så bytte jag ämne på  vårat lilla konversation.
 Vilket jag är ganska bra på! när jag vill undvika ngt !

Men iaf han e söt, borde kanske träffa honom snart!




Kommentarer
Postat av: manuela

åh va roligt:D ja gossip girl är verkligen grymt!:) hör av dej om du skulle behöva hjälp angående bloggen någon gång!:D

2008-12-02 @ 21:34:35
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0