Vips så försvann jag in i busken :p

Idah hände en rolig grej på träningen.
Vi skulle springa vår vanliga runda och tror inte du att jag ramlar omkull HAHAHAHA. Alla ba´ gick det bra?
Kom jag hjälper dig upp!
Jag svarar hel sur: asso hur fan tror ni att jag mår, jag har precis trillat omkull och skrapat upp hela fucking knät. Alla ba´ okey okey orkar du springa resten av träningen eller vill du hem? HAHAH jag svarade.. asso överdriv inte, jag dör inte av en lite skråma.
Tränaren sa sen: Va modig du är!! hahaha kände mig STOLT efteråt!!!! HAHAH


Kommentarer
Postat av: P

hahaha hur kunde du ramla.. När då?

2008-11-11 @ 15:21:28
Postat av: C

hahah lilla peter.. du borde vart där :P

ramla på en äcklig intervall träning hahaha hatar såna :P

2008-11-20 @ 12:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0