070403

Har precis ätit middag och är mätt och belåten!
Var inne i stan idag, sååååå mycket folk det är. Det känns som att folk bara blommar upp när solen tittar fram. Iaf var där med C hade inte träffat henne på flera veckor så tyckte det var dax. Vi tittade runt och tog en promenad till slussen m en glass i handen efter vi hade shoppar och gjort allt det vi skulle. Hittade ett par jätte fina skor på H&M, tror jag har lagt upp bild på dem tidigare! Dom är så fiina. Sen köpte jag en fin klänning på Gina Tricot. Kan slänga upp ett par bilder på de jag köpte idag.

C och N vill att jag ska hänga m ut ikväll. Men tror det blir yttligare en lugn helg för mig, Medina kommer uppträda på fasching ikväll men går jag dit så kommer det bli för sent och måste upp tidigt imorn för att träna. Så nej ingen utgång för mig ikväll! Men nästa helg it is (kanske!), för Nortch kommer uppträda på Berns och då MÅSTE kan dit!!! Om man gillar Raggeton dvs...

Nej nu blir det chilla framför tv en stund.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Då it´s a date för jag ska också till berns nästa fredag, ok älskling?!! hahaha

2009-04-03 @ 19:54:15
Postat av: C

eller inte ;)

2009-04-03 @ 20:39:42
URL: http://fukcu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0