090422

God morgon! Vilken härlig dag, NOT! Kallt och grått är det ute :(
Kom hem för ett tag sen, sitter just nu och äter godis haha jag vet fett skarrigt kl 11 på morgonen. Men var sugen på ngt gött sen så såg jag att vi hade godis hemma så kunde inte låta bli att äta.
Ska till skäris en stund och kolla lite, känns som att de var evigheter sen sist. Vill köpa en ny klänning som jag såg på Gina Tricot, hoppas den finns kvar. Håll tummarna!

Hoppas posten kommer m avin idag så jag kan hämta ut mina skor. Vill ha dem NU! Har väntat i evigheter nu ju :P. Juste måste köpa en brun clutch väska så de matchat mina nyya skor wiiii

Men ska åka iväg nu. Cya later.

PS: idag kommer N hem igen, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0