Hallå

Vaknade nyss från min power napp så skönt att vila lite fast känner lite skuldkänslor att jag inte tog min em promenad med N :P
Var hos sjukgymnasten idag också och jag är officially friskriven! Yees, äntligen.

Juste btw fick hem skorna som jag hade beställt förra veckan. Men de var för små. Jag beställde hem ett par i 37 men de var för smååååå :( och dom var sååå fiina, älskar dem. Så jag skickade tillbaks dom och hoppas får ett par i 38 snart helst innan helgen hahah för då ska dom invigas!!!

Nu ska jag städa min garderog för den ser förjävlig ut och får inte plast med ngt alls, alla kläder bara ligger liter vart som helst här i mitt rum, så rensning blir det nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0