Ingen Karlstad för mig

Är hemma nu och har precis ätit. Var på tränings/tävling idag och det gick väl som förväntad - dåligt! =(
Btw så stannar jag hemma i helgen, åker inte m till Karlstad/hammarö, Jag ska inte tävla så vrf ska jag följa med, ingen vits m grejen. Kommer bara bli sur över att jag inte tävlar och stå vid sidan av vägen och heja är inte direkt min grej, så nej inget resande för mig inte. Stannar hemma och tränar istället så man kommer riktigt igång nångång. Istället blir det då grillning i älvsjöbadet med några kompisar =) kommer bli najs. Hoppas vädret blir bra bara pallar sitta där och frysa, då kallar hemmet direkt haha

Nu blir det Grey´s på 5:an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0