konstiga drömmar

Drömde skummaste drömmarna inatt. Jag drömde att jag klippte mig kort kort :O. Sen när jag tittade mig på spengeln fick jag världens gråt attack och kunde inte sluta och skrek vrf klippter jag mig för? Fan! Jag passa ju inte ens i kort hår haha :P kunde ingen säga nej till mig?!?!
Sen drömde jag att min syster hade bytt hund. Det var Caffi fast inte samma gulliga söta caffi jag ville ha. Det var samma namn och allt men det var inte han! och jag sa till henne att det var inte samma sak som förut. Men tur det att det bara var en dröm haha. Sen ringde hon och berättade vilka gulligheter han gjorde på hans dagliga morgon promenad. Hon ringde mig kl 8 och väckte mig dock men vad gör man inte för den hunden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ringde kl 10!!! =)

2009-04-07 @ 12:54:07
Postat av: C

okeei, hade inga missade samtal :P

2009-04-07 @ 20:36:07
URL: http://fukcu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0