2 the City

Trött och seg är man nu och grovt förkyld hehe
Var inne i stan idag och kollade runt lite på Bok-rean hittade inget som jag tyckte om :( men N köpte böcker för hela 800 kr :O heeeelt sjukt! Jag spenderade mina pengar på en ny väska istället hahaha. Lägger upp en biild på den senare, den är såå fiiiiiin lskar den mer än den jag köpte förra veckan :P hahah '

M hörde av sig till N idag och ville att hon skulle fixa kryssningsbiljetter trots att det redan var fullbokad, efter att hon sagt att det inte fanns ngt att göra åt saken la han på i hennes öra :S. Sen ringde han upp mig och fråågade vad jag skulle göra och då sa jag att jag var m N i stan och vi skulle va där ett tag till, sen sa han aa men kom och hem till mig så vi kan dricka lite :S PÅ EN ONSDAG! jag ljög och sa att jag hade träning kan ju inte träna när jag e förkyld sen sa han aa men kom förbi senare :S ( killen ger sig inte) sen svarade jag a vi får se hur trött jag är sen hahah... Har pratat med N nu och ingen av oss pallar ta sig till TENSTA av alla ställen också. Så nej tack, han får smaka av sin egen medicin!! hahaha

Nu väntar jag på att J ska ringa.. det tar ju så himla tid för honom att ringa tillbax :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0