Fett Bakis

Är bakis som fan! efter igår känns som att jag fortfarande vinglar när jag går hahah. Det blev några öl för mkt, ovanligt för mig hehehe och allt slutade i kaos m en kompis. J hörde av sig från ingenstans och ville ses, han hämtade upp mig i hans bil och så pratade vi och sen skjusade han hem mig. Han sa att jag skulle " våga ta risken att lita på honom!" Hur ska man ta det där? på vilket sätt liksom? :S Men ändå så känns allt så rätt när jag är m honom kan inte beskriva känslan, det känns som att vi har varit tillsammans i flera månader typ och ändå har vi haft kontakt i typ 3-4 månader och träffats BARA två ggr. Jag vet! Jag e skum hahah men fan han e bara för söööt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0