hahaha kul sådär =D

Gör såhär:
Öppna din SMS-inbox på telefonen och tryck sedan neråt fem gånger, öppna det sms:et och läs första meningen.
Detta är svaret på första frågan. Upprepa på nästa fråga osv.



Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
Ok! stick till skäris, nu ska jag plugga lite till. vi pratar ikväll!


Vad gillar folk bäst hos dig?

Bobby mår bra som alltid. Jag tror han saknar dig lite han sa det igår.


Vilken raggningsreplik faller du för?

Gör det du, ha ha ha


Vad var det första du sa imorse?
Tja man vad gör du?


Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Sho! Min mobil dog igår.


Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
D är en tönt han kan dra!


Så vad säger du under ett förspel?
haha nej jag skulle inte kunna va tillsammans m någon yngre :P ja gillar äldre;)


Och efteråt?
haha inte svensk eller?


Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Vem har du träffat då?


Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
vilken av dom haha nej en kille ja träffa förra vecka :P


Vad sjunger ditt favoritband om?
Mm samma här :) har bara varit m min syrra själv då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0