Nagellack it is

Efter stan trippen gick jag av i skärholmen för att kolla på en grej som jag inte hittat i stan. Kollade runt lite och gick i på Cubus och hittade välrdens erbjudande!
4 Depend Nagellack för 50 kr, Bästa visst!
Så jag plockade på mig ett par st bla. en knall orange, guld, vin röd och rosa metall lr vad nu det heter haha.. Ska dit igen och köpa ngr andra färger också. Tycker om att testa nya färger, det är nästan som en accesoar =D

Gick in på H&M också och kollade en snabbis och kollade på barn accesoarerna och hittade där ett par armband hihihi, man man ju köpa kläder/accesoarer på barnavdelningen vissa plagg får man ju på sig!! =D

NU nagellack testning <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0