Vad har hygenen tagit vägen?

Asso Fy! Vet inte folk vad tandborste och tandkräm är ?

Jag satt på t-banan på väg hem idag och två män runt 30-35 år satte sig brevid mig. Jag satt helt tyst och lyssnade på min ipod brydde mig inte ens om dom till dom börjar prata med varandra ASSOO WOOOW det stank från deras käft kan inte kalla det ngt annat än det! Det luktade kloak runt min och deras plats det gick knappt att andas fräsch luft. Så jag kollade på dom och gav dom en sån där hatisk blick typ tvätta käften! och så gick jag och satte mig någon annan stans. . Ville bara ge dom tuggummi som jag hade i väskan. Men jag tänkte - Nej, fan vrf slösa på dom när man själv kan ha behov av dem sen HAHAHAHAH nej skoja tänkte inte alls så men vill bara sträcka handen och ge dom en tuggummi var!!!
Var har hygenen tagit vägen liksom? Bryr sig inte folk längre om dom luktar svett eller har dålig andedräck? Det är ju fan viktiga grejer det där! Jag själv är as känslig mot svett och äckliga lukter så jag e jäääätte noga med att själv inte lukta illa eller gå runt med dålig andedräckt.
Hatar folk som luktar ILLA!! Tål inte ohygen helt enkelt!!!!

Kommentarer
Postat av: Paulina

jaaaaaaaaaa tanter och gubbar som luktar asså... ÖÖÖhhh spyr ju =P

2009-02-18 @ 09:40:31
URL: http://iwannabeakiwi.blogg.se/
Postat av: C

dom verkar typ inte ens bry sig usch spyr på sånt folk haha

2009-02-18 @ 11:38:37
URL: http://fukcu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0