5 Irriterande saker folk gör !


1: När folk pekar på sin hand samtidigt som de frågar om vad klockan är. Asso det klar man vet vart klockan sitter. Pekar jag mellan benen när jag frågar om vart toan ligger?!?!

2: När folk säger  "du kan inte både äta kakan och ha kvar den" nemen smart. DÅ köper man två kakor och äter den ena och sparar den andra!!

3: När folk inne på biografen säger "såg du?"  nej, jag har betalat 100 kr för att stirra upp i taket.

4: Folk som frågar "får jag fråga en sak?" du gav inte några alternativ va?

5: När folk säger "livet är kort" men hallåå, livet är det längsta du kommer att göra. Vad kan vara längre?!?!


HAHAHAHA roligt va!! jag tyckte det iaf och det roliga är ju att folk gör det HAHAHAH idjuuter ;-)


Kommentarer
Postat av: Therese

Med frågan "får jag fråga dig en sak?" är det ju du som gör valet! :P o då har du 2 alternativ; ja, eller nej! :) Annars - kul! :) ha en bra kväll!

2009-01-26 @ 21:52:49
URL: http://peekabooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0