Är det så du vill ha det? Det är så du får det då!

Shit har inte skrivit på fleera dagar. Har fan inte orkat. Im a working woman nuuu försåruuu hahahaha :P

I veckan tog jag en promenad m N vi gick i hela 1 timme och nånting mer haha kommer inte riktigt ihåg. Sen när jag satt och vänta på tuben så kommer en viss person som inte ens är värd att nämnas m namn så drf kallar vi personen för Samantha (HAHAHAHAHA) jag sa till N nej jag springer har ifrån pallar inte träffa SAMANTHA, och hon ba nej stanna! Sen hälsades fast jag hälsade typ inte tillbaka + var helt tyst, ville bara visa att samantha inte var välkommen i vår t-bane väntan hahah. Sen när det var 1 min kvar går jag upp för trappan och hör från samantha Vänta på mig. Och jag ba´ pallar inte missa t-banan och så vänder jag mig om och fortsätter upp och dizzar samantha såå jävla hårt!!!! gick jag kännde mig så nöjd jävla efteråt hahaha
Men samantha som alltid började direkt hitta på massa idiotiska grejer om mig, bara för att samantha fick sig en fet äcklig dizz från mig!!!!!

aja nog om skvaller hahaha

Blir ingen utgång för mig ikväll e så jävla trött + så har jag träning imorn. Kanske blir det nån öl imorn kväll istället.

Fick precis sms från josef, måste svara piiiz :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0