lägg dax kl. 2, upp kl. 5.45 :S normalt?

Orkade inte skriva igår kväll. Var helt slut efter träningen på Bosön. Ja, jag vet! ute på lindingö feeet långt bort fick gå upp kvart i 6 för att hinnna btw la jag mig vid 2 tiden ungefär det var lika bra att inte lägga sig alls eller? haha  men de var värt att gå upp så tidigt, för det Gick så bra, fick till och med beröm av tränaren " oj va bra du körde idag, trots ingen träning alls de senaste månadera. Hade trott att du tränat i smyg!" hahaha så nu ere bara och träna som en galning så man hinner komma lagom i form till säsongsöppning :)
Sen gjorde jag inte mer igår, tog det lungt förutom att pratade lite med J och N coh vräka i mig en hel marabou kaka på 200g :P haha men de hade jag välförtjänat (säger vi) hahahah

Aja Nu ut för en kort löprunda :-)

Kommentarer
Postat av: dannelitow

d e onormal så allt verkar vara normalt för dig hahah puss på munnen :)

2009-01-26 @ 12:05:49
Postat av: Emma

Vaaa visste du inte ???? =O

Hihi jooo =) min habibi =)

Ibrahim heter han..



hur e det med dig gumman ? Pusss

2009-01-26 @ 14:48:08
URL: http://memzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

asso daniel sluta tracka mig din lilla stalker :P

2009-01-26 @ 19:59:42
URL: http://fukcu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0