största irritationsobjekt ever

Blev ingen
utgång för mig i fredas, jag pallade verkligen inte. Men igår så var tanken å ta igen för fredagen. T fyllde år så vi åkte ända ut till västraskogen hem till henne o förade lite och åt goda choklad tårtan. Där fanns STÖRSTA IRRITATIONSOBJEKT SOM JAG NÅNSIN SETT!!! asso äckliga tjockis irriterade mig o N hela jävla kvällen. han ville dra till en äcklig ställe kallad grodan bara för att han hade frientre. usch belv så äcklad av honom, all fläsk bara dallrade när han gick :S :S
Till slut så kom vi inte fram till ngt så jag o N drog ensama ut. men innan de så sa fetton att han skulle fixa skjuss.. bilen kom 1 han kunde inte ha fixat bilen lite innan plus bara för att tillägga så stirrade han på oss hela kvällen :S. Så summering på kvällen allt gick åt skogen (västra skogen) hahah tråkig humör e helt seg så där av den tråkiga skämtet och kvällen slutade på donken som vanligt kl 2 på natten. Blev en tidig sängdax för mig.

Nu ska jag äta ngt o sen hoppa i säng. ska jobba imorn
och känner att jag typ håller på bli små förkyld (hoppas inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0