tröttis

Har inte mkt mer att säga nu. ska ta nåt att äta och hoppa i säng. Måste upp tidigt imorn och dra till äckliga jobbtorg usch vad jag hatar det stället, och folk verkar inte ens engagera sig att söka :S sjuka idjuuter

Vantar fortfarande på j´s sms. Är killar sega eller sega? hur kan det ta mer än 30 min att svara på ett sms? Jag vet att han sover mkt hahahaha men ändå fan svara på mitt jävla sms bara!! oj blev lite våldsam där förlåt kära läsare!! HAHAHA OK jag är över trött ska äta och sova efter det.
 
hörs imorn piiiiz


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaha ja trodde du visste =O

i typ 8 månader =)

hihi



hur gåre själv me el chicos ?? =)



pusss

2009-01-26 @ 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0