DRFR

 

Namn:
Egill.
Ålder: 22 år.
Yrke: Försäljare, modell och studerande.
Intressen: Sport, uteliv, familj och vänner.
Stjärntecken: Kräfta.
Beskriver sig själv som: Ödmjuk, omtänksam och positiv.
Romantik för mig är: När man känner att det klickar och allt känns underbart.
Därför vill jag träffa Linda: Jag är en äventyrare och vill gärna veta vem som gömmer sig där bakom löpsedlarna.
Hur känns det att konkurrera med de andra killarna: Piece of cake men samtidigt en chans att knyta kontakter.


SÅ JÄVLA HET HAN ÄÄÄÄR!!! Synd att han gillar tanter :P hahaha

Kommentarer
Postat av: Danne

vad har hänt med mig då? e inte jag snygg längre?? haha

2009-03-18 @ 16:56:45
Postat av: C

joo då du e snyygg daniel ;). . . Nöjd? hihihi

2009-03-18 @ 20:27:40
URL: http://fukcu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0