för mätt

Blä helt mätt och håller på spyr snart! usch vilken äcklig känsla, känner mig magsjuk typ hahaha
Hade sjukaste drömmen igår natt. Drömmde att J hörde av sig och bad om förlåt och ville ha en andra chans och från ingenstans så var det M som svarade min lur :S fattar inte vart kan kom in i min dröm men iaf så han var förmedlaren hahah jag ville tydligen inte prata själv m honom. Sjukaste drömmen asso från ingenstans är M med i den, det måste ha varit att jag var hemma hos honom när allt hände :( men men what to do lixom, lives goes on ;) men allt känns som fel, vrf? kollar ff på mobilen ibland om jag har ngn missad samtal från honom :( psykopat! hahaha

aja ska kolla på V For Vendetta och sen byta till TV4 där en annan film börjar som jag inte har sett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0