it a good day

Var på jobb intervju på morgonen tog 1 timma och 20 min att komma dit sjuuuukt långt men vad gör man inte för att få jobb lixom. Men det gick jääätte bra fast det var grupp intervju men dom andra han ju hänga sig för jag ska ha jobbet!!! haha nä men de fick bra så hoppas få svar från honom snart. Chefen eller ja han var 22 år och redan butikschef söt var han ju också tyckte att vi fick bra kontakt så håller tummarna att det blir mig han väljer!

Var och lämnade min syster på flygplatsen nyss typ, hon åkte idag men kommer hem om 3 veckor så då kommer jag ha caffi här igen sovande m mig heheh

Nä nu ska jag äta, tänkte beställa pizza m min bror så det får bli som middag lr nåt.



Btw så börjar jag skolan imorn blääää. Men nu ska jag ta de på full allvar inte som sist.. Nu e de bara plugg som gäller!!! (säger vi) haha 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0