Lista om mig :)

1. Stänger du av mobilen när du sover? nä sätter den på ljudlös

2. Vem såg dig senast naken? eeh mig själv :)

3. Hur såg du ut på högstadiet?Haha ja du liiiite annorlunda än idag
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? like a star HAHAH

5. Hur var du på dagis? Den jobbiga lilla flickan som grät jämt

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?Ja du, rolig hoppas jag

7. Har du celluliter? nej de tror jag inte

8. Biter du på naglarna? ibland när jag e stressad men försöker låta bli!
9. Har du något handikapp? hell no

10. Är du rädd för att få hängbröst? nja inte så värst nu :P

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?vet inte

12. Svär du? eh jo när jag är arg

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? nop stänger igen dörr när jag öppnat utan att veta att det är dem

14. Hur homo är du på en skala 1-10? 0

15. Tror du på utomjordingar? nja

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? sallad

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? ingen aningen men är jävligt kräsen

18. Har du blivit arresterad?Nopp.

19. Ljuger du? Nej, men en vit lögn
20. Har du kysst en polis? nej

21. Är du rädd för Securitasvakter? hahaha nej verkligen inte

22. Har du någonting att dölja? för mkt ;)

23. Vad har du på din nyckelknippa?hemnycklar, nyckel till cykellåset och sen flera andra nyckelhänge eller vad man nu kallar det.

24. Är du/har du varit gift?Nej

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?nej, han får hitta hem SJÄLV!

26. Kan du laga cyklar? nej , jag har tävlingcyklat sen jag var 14 bara ... :)

27. Kan du fixa med bilar? nej gillar inte att bli skitig

28. Brukar du köra om? kan inte köra .. än

29. Kan du baka bröd? ja!

30. Vet du hur man frostar av en frys? Låter dörren vara öppen?

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?Gossip Gild och satc :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0