Lugn fredagskväll

Stannade typ hemma för att kolla på hundtricket. Den filmen e så bra och alexander skarsgård e så snygg!! gillar alla hans filmer :)

Undra om dom har kul?! vill typ åka in till stan nu och möta upp killarna o N, e helt uttåkad men har ju fan skola imorn och måste upp runt 7 så de e kanske ingen bra ide trots allt. Ska nog krypa ner i sängen o sova.. om jag nu kan har sovit hela eftermiddan heheh :) får typ slänga i mig hela burken sömntabletter haha skoja :P

Fick nyss ett meddelande från myspace att jag fått ett meddelande där, och det var huuuuuuuundra år sen sist jag loggade in där och kommer inte ens ihåg mitt användarnamn o lösenord :S det är säkert inget viktigt nån kille som skrivit oh va söt du va! hahah driver e nog för trött, nej nu ska jag lägga mig och kolla på tv tills jag somnar.

Vi hörs imorn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0