Utbytesstudent = syster min

Pratade för ett tag sen m syrran och hon gav mig bästa nyheten! Hon åker till Frankrike och pluggar där en termin. Hon hade ansökt de tidigare iår och hon blev antagen till det! Bästa ju nu kan jag åka till frakrike o bo hos henne ngra veckor hehe . Fast det bästa är att jag kommer få ta hand om lilla Caffi, min lilla sultan! Han är såå himla sööt, fast det enda dåliga eller dåligt och dåligt är att jag kommer tvingas gå upp kl 6 varje morgon då han e van att ta sin morgon promenad m sysrran vid den tiden innan hon sticker till skolan. Men det är helt klart värt de.. älskar den hunden såå j*vla mkt..



Kolla på honom hur kan kollar in i kameran så sööt, är han int det?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0