090512

Vaknade rätt tidigt imorse men sen somnade jag om igen. När jag vaknade runt 8 så vaknade jag helt snuvig och hoppades på att det var pollen som gjorde sitt eftersom jag glömde att ta tabletten igår.. Men nej! Är snorig och har smått ont i halsen, så har väl dragit på mig ngn förkylning = inte kul! Så ingen träning m klubben idag, istället tar jag en promenad lr nåt när det ändå är ganska fint väder ute.

Sen är det  massa saker jag måste göra men orkar inte, har liksom inte orken att fixa allt jag måste göra, it suck!

Ska fortsätta kolla på filmen nu och äta en bit kladdkaka :D sen väntar promenaden eller kanske en löprunda för att känna av hur pass förkylningen är :)

Kommentarer
Postat av: Mattias abulu

sv: naaw, tack! hehe.



Åh, vad mysigt det lät. Kladdkaka och film, sen träna. Typ det bästa grejerna man kan göra under en sån här dag.

2009-05-12 @ 12:42:00
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0