090514

Har ätit frukost nyss och ska dusch nu. Måste in till Skärholmen och lämna några papper på ams.. trots att man fått jobb så behöver dom forfarande ha kontroll över allting men men.

I morgon är det min första arbetsdag. Så idag ska dagen spenderas till max alltså bara ta det lungt! ;) Inget är planerad så vi får se vad som händer.. antagligen inte mkt då jag inte heller orkar göra så mkt :)

Glömde helt att berätta det igår. Vi eller snarare pappa har köpt en ny bil! en Volvo, vi ska hämta den idag, så den kommer invigas i morgon fredag ner till lidköping :) dock kommer jag inte kunna följa med, men kanske ändrar mig som alltid in i sista minuten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0