090528

Hej svejs!!

Orkade inte skriva igår kväll när jag kom hem, va helt slut igår så jag åt mat och la mig nästan på en gång :) idag blir det en kort dag så det är schöönt ...
 
Har precis gått upp fast jag vaknade runt 11 men låg kvar o kolla på tv i sängen. Ska snart duscha och börja fixa mig, ska jobba idag med jag som trodde att jag skulle vara ledig idag men icke sa nicke. Igår frågade dom mig om jag kunde jobba idag och kunde inte säga nej så får väl bara tacka för dom extra timmarna :P

Jaa, vad kan man säga om vädret.. Usch!! beskriver dagens väder hoppas det inte regnar när jag tar cykeln till jobbet idag sen får det spörenga fram till 20.30 för då cyklar jag hem och vägrar bli blöt hahah :)


Ducshen kallar nu. Piiiz =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0