090623

Det har varit nästan en vecka sen jag skrev ett inlägg, har faktis inte haft någon större lust att skriva de senaste dagarna. Men nu blir det ändring på det (hoppas jag)
Igår åkte jag o C in till stan, vi hade igentligen planerat att åka in i torsdags men eftersom de va röd dag så verkade allt vara stängt så vi åkte igår istället. Kändes som 100 år sen ja var där, vi gick runt o kollade fast hittade inte mkt alls men jag hittade en jätte fin kläänning (lägger upp en bild sen) ska kanske ha den på min födelsedag om jag inte hittar ngt finare dvs :P. Sen efter vår tittande så åkte vi till medis o solade, är helt blek fast inte längre hahaha så vi tyckte att det var dax att sola lite :D

Nu blir det Hundtricket på 3, inte länge sen man såg den men den är så rolig :) piiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0