090626

Hallå där :)

Har packat nästan allting nu. Hämtade flyttlådor igår så gick upp idag ganska tidigt och började packa så nu är nästan allt nedpackad i lådorna måste bara hämta 2 lådor till så är jag klar m hela mitt rum förutom kläder och skor å sånt men det tar man sist i typ svarta påsar eller nåt..
Vad mkt skräp man samlar på sig under åren alltså, gick igenom allting och guuuud vad mkt skit man spara så rensade grovt mkt och typ hälften var skräp och papper man inte ens har ngn nytta av :P

Ska börja göra mig iordning för jobb strax, ganska skön pass idag från 17.30 till 20.30 så det är skönt, är väl hemma strax efter 9 nån gång.. Om jag spurtar hem dvs haha :P


Ser ut som att Sommaren är äntligen här!!! yeees :)


Kommentarer
Postat av: erika

sv:okej, jora de funkar vell är typ sjuk:p gör dudå?:)

2009-05-26 @ 14:11:02
URL: http://erikaanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0